söndag 6 januari 2013

Söndag i Ystad

Det är söndag i Ystad. Inte vilken söndag som helst, utan Trettondagen och en sista ledig dag före återgång till arbete i morgon.

Jag har haft en underbar jul- och nyårshelg, intensiv men underbar! Julen med min förstfödde och flickvän på besök var bara njutning och turnén i nyårshelgen lämnade mig helt slut på alla sätt. Jag har skrattat massor, jag har myst, jag har ätit och druckit gott och vilat i vänners närhet.
Mycket väl investerad tid.

Jag har också påbörjat Manus 2 och är numera fullt upptagen, på min fritid, med två (!!) blivande böcker. Sanslöst! Roligare skrivstunder och färre mardrömmar är direkta effekter.

Nu börjar alltså strax jobbåret 2013 men först ska jag läsa, skriva, bada, jogga och mysa. Lite till.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar