söndag 8 juli 2012

Försökte mobilblogga....

Jag gjorde ett tappert försök att mobilblogga i fredags, efter mitt frisörbesök, men inlägget hamnade i en av mina andra bloggar och fick istället deletas helt!
Nu försökte jag blogga från Google Chrome och det gick inte heller, så nu har jag klippt ut texten, lagt den i ett word-dokument och skriver av den. I safari.
Det TAR tid att blogga när verktygen inte arbetar MED en....

Jag har haft skrivtid!
En timme har jag suttit, medan maken flänger med virke och släpvagnar och sonen är på kalas. Jag har trängt in i en annan människas psyke i en timme och är totalt jädra SLUT nu...

Dags att gå ut i en solig solstol i en uppgrävd trädgård, tror jag bestämt!!



Tja, en instagrammad bild av mig, efter frisörbesök!
(annalarissa, på instagram)


Maken gräver och sliter i regnet....


Sonen på brädgår'n...


Jag, nyss. Nu: solläge!


Keeping me company. Den ende som äger tillträde till skrivarlyan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar