onsdag 4 juli 2012

Snurrigt...

Kikar på det hastigt inkasteade inlägget nedan och ser att det är snurrigt. Hur många tecken är det egentligen? Gissningsvis inte 7146. Tyvärr!

Snart har jag läst ut "Att skriva" av King och den var jag naturligtvis tvungen att köpa, eftersom jag inte ser hur jag ska kunna skriva/leva utan den? Den är mitt nya måste-ha. Oerhört bra. Förutom "Duma key", ska jag i dag på tåget påbörja läsning av "Död zon", måste ju läsa lite King nu när jag läst hans tankar om skrivande!

I dag tas det morgontid igen. Har ingen dörr att stänga till köket, så jag har både grannens renovering och sonens barn-TV-tittande i öronen. Får se hur det går?




Blev hämtad på jobbet i går och på hemvägen myste vi i Smygehuk och Abbekås! Perfekt avrundning på en arbetsdag :-)

Nu: SKRIVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar