tisdag 3 juli 2012

Gått upp tidigt

Jag var på AW i går (gillar AW skarpt och går rätt ofta!) och när jag cyklade hem från tåget, bara aningens salongsberusad, vandrade mina tankar naturligtvis till skrivandet! Jag är förälskad i skrivprocessen och njuter av alla idéer och tankar jag får och ser alltid fram emot att skriva.
MEN JAG HINNER JU ALDRIG!!

Tillbaka till salongsaktiga cykelfärden....
Jag fick en "eureka-moment": jag kan ju gå upp lite tidigare och skriva före jobbet!

Sagt och gjort, här sitter jag nu. Jag har ungefär en timme på mig här och det är en strålande känsla. Jag har redan sparkat igång och har nu en lite paus....

Stephens bok om skrivande var precis vad jag hoppats: en annan värld, en värld totallt nedlusad av skrivlust och vad det smittar! Har du inte läst den så gör det!

Nej, back to writing.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar