onsdag 13 juni 2012

Ingen skrivtid...

Jag hade inte trott att bara för att jag börjat skriva, så skulle det uppkomma magisk särskilt avsatt skrivtid helt plötsligt. Massor av gånger sedan jag pånyttbörjade, har jag känt för att skriva och rent av längtat efter det och det är nytt!
Förvisso känns det vissa dagar som att det räcker att sätta sig tillrätta på pendeltåget och öppna sin Metro, så har man en artikel i näsan som berör det som handlingen i mitt manus kretsar kring.

Inspirerande, for sure!

Hade jag nu surfat runt och connectat lite med andra så hade jag nu kunnat kasta ut frågan hur ni gör med skriv-tiden? Avsätter ni en viss bestämd tid i veckan? Skriver ni när andan faller på? Sitter ni kvar och stirrar Shining-aktigt även om ni inte finner inspiration välla över er?
Sådant hade jag kunnat fråga.

Kanske dags att snart börja göra ett surfryck?!!


Avslutningstider. I dag hade minsting skolavslutning för första gången!



I helgen ska jag leta skrivarbloggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar