torsdag 14 juni 2012

Inspiration

I dag trotsade jag tröttheten på vägen hem, på tåget, och unnade mig äntligen att läsa i tidningen "Skriva"! Wow, vad det sköljde över mig inspiration och tro't om du vill men jag skrev ned massor i min iPhone och kände att en hel del var riktigt bra tips som jag kommer att använda.

Jag befinner mig i någon slags samla-på-mig-fas och det känns som att jag är en levande behållare som vandrar omkring medan det är något som kokar ned inuti. Jag känner också av fjärilar i magen och det måste vara en bra sak?!!


Också på tåget! One for the road...



På söndag (om inte förr) ska jag sätta mig för att skriva igen. Jag undrar om jag borde skriva två-tre gånger i veckan, kortare stunder, förutom en lite längre stund på söndagarna?
Kanske inte ska tänka så mycket alls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar